«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

حسِ شهرت

بعضی وقتا به خودم میگم از توانایی هام استفاده کنم و به شهرت جهانی برسم...اما وقتی فکرش رو میکنم  راننده های ماشین سنگین ( این موجودات ِ عجیب ) عکس منو به گلگیر و بدنه و داخل کابین میچسبونن حالم از شهرت بهم میخوره ...

فکرش رو کن ..چقدر چندش آوره !!!



روز نوشت :

امروز وقتی از سر ِ کار میرفتم خونه ، سوار یه تاکسی شدم که حس میکردم وسط ِ پمپ بنزین نشستم...دور تا دور ِ شیشه جلو عکس جنیفر و مهناز افشار رو زده بود.حال به هم زن بود...

آی خدا !! هنوز حس میکنم یه گالن بنزین نوش ِ جان کردم

نظرات 5 + ارسال نظر
عرفان پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:42

ببین حیفه به خاطر چند تا عکس روی کامیون از خیر شهرت بگذری

آخه فقط کامیون نیست که :)

محمود شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:49 http://kafshha-ye-khaki.blogfa.com



من بودم حاضر میشدم تا خونه سینه خیز برم اما تو همچین تاکسی نشینم ! مهناز افشار !!!! جنیفر لوپز !!!! بوی بنزین !!!!

smile شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:50

تلاله بد نیست که ...!

فکرشو بکن یکی از اون سیبیل کلفتاش، که حتماً لوتی هم هست با سیگار زیر لب عکستو نگاه میکنه و میگه ای خداااا چرا منو جفت این نذاشتی ...

البته جملات بیییییییببب دار هم میگه

عسل یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 http://www.dr-present.blogfa.com

سلام....
باهات موافقم ادم اگه حساس باشه و براش مهم باشه وقتی بدونه ممکنه یه همچین استفاده هایی بشه ازش و عکسشو توی تاکسی بچسبونن یا چیزای دیگه که خودت میدونی از خیرش میگذره..ولی خب راه های دیگه ای هم واسه معروف شدن هست جز بازیگری و خوانندگی اونا رو امتحان کن

سلام. الان هم معروفیتم در شهر خودم بد نیست..اما ...
ممنون که آمدی

... چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:45 http://freenotion.blogsky.com

سلام منم در همین تلاشم که معروف نشم اما چه کنم دست خودم نیست دیگه دارم میشم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.