«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

بی ربط

کمتر اتفاق میافته از کسی دلخور بشم...اما هر کسی یه ظرفیتی داره...مامان بهم میگه چیه؟؟ وقتی سکوت میکنی و حرف نمیزنی و نمیخندی ...حتما یه چیزی هست...

راست میگه...دستِ خودم نیست...نمیتونم از ته دل بخندم...الان 2 روزه تو خودمم.تو فکرم

فکرایی که ته ته تهش باید به یه راه حل ختم بشه ...اگه بشه و من از غصه دق نکرده باشم     


 پا ورقی:

شبِ آرزوها نزدیکه...شبی که من برای همه عزیزانم دعا میکنم...همه...اما آیا کسی هست مرا بیاد بیاورد ؟؟ مطمئناً نیست

خدایا میدونی که چقدر خسته ام ،بگذار کمی آسوده بخوابم

نظرات 1 + ارسال نظر
ye mosafer شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:41

اگر کمکی از من برمیاد بگین هستم

من شما را از وبلاگ یکی از دوستان تی اس پیدا کردم فک کنم

نمیدونم کدوم بود با اصلا اشنایی دارید یا نه

ولی میدونم میدونید زندگی هنوز تونقدرها سخت نیست

مگه نه؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.