«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

گلایه دارم از شما...

امروز ساعت سه صبح زلزله وحشتناکی اومد .خیلی ترسیدم...همه ترسیدن...اما ترسِ من بیشتر بود ..چون همه یکی رو داشتن که بغلشون کنه اما من چی ؟!!!


از همه دوستانم که در جای جای این کشورند و با تماسها و پیامهاشون منو شرمنده کردن ممنونم..ممنون که حالم رو پرسیدین که زنده ام یا مرده...

آهای با شما هستم ...شمایی که در تهران و کرمان و اصفهان و مشهد وسمنان و کرمانشاه و ساری و اهواز و یزد وبوشهر جای دارید ...خصوصا 4 نفر از این گروه که الحق و الانصاف منو خجالت دادن...بس که از صبح تا الان چند بار پیغام گذاشتن....4 شهر سمنان و مشهد و تهران و کرمانشــــــــــــاه


تو رو خدا نکن این کارا رو ..موندم چطور جبران کنم این همه لطف و مهربانی رو...

نظرات 5 + ارسال نظر
ماندانا دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:26 http://wildtigresss.blogsky.com

سلام خدا را شکر که سالم هستی و امیدوارم زلزله اگه بیاد خرابی و کشتار راه ندازه

متر سنج دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:36 http://dar300metri.blogsky.com/

خدا عاقبت همه رو ختم به خیر کنه...
خدا به همه ما صبر بده...

ترنم دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:18


موقع زلزله مردم مگه همدیگه رو بغل میکنن ؟ اینطوری که زیر آوار می

مونن که

مردم باید فرار کنن

والا ......

سین شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:21 http://s-sin@yahoo.com

درود

با بانو ترنم در مورد مبحث فرار و بغل موافقم !!

در هر حال بی خیال بانو جان ...فقط تنها شما نیستی که کسی نیست بغلتان کند دیگرانی هم هستند! باور کنید !

خودتان خودتان را در آغوش بگیرید و به هستی عشق بورزید

چه بگویم...

ye mosafer شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:39

همه کسی ندارن

داشتنش فرقی نمیکنه خدا باید ادم بغل کنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.