«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

ببین چقدر ناز شده !!!

 تصاویر ِ گردش نیم روزی

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمود یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:16

دقیقا مثل اون کاکتوس بزرگه که گوشه عکس اول معلومه رو تو باغمون داریم. شریک همه ی درختای هلو و آلبالو و انار و انگور آب میخوره، اما هیچیش نمیشه. در واقع هربار که باغچه رو غرقابی میکردیم اونم یه دهن سیر آب میخورد و هیچیش نمیشد ! روز به روز هم بزرگ تر میشد !
اما از روزی که آبیاری قطره ای کردیم بیچاره لاغر شده !!!

خودم یه کاکتوس تو اتاقم داشتم از بس از پشت پنجره افتاد کف اتاق هیچی ازش نموند !!!

عاشق کاکاتوس هام !!!

یه بنده خدا یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:19

خیلی جالبه
ازاونایی که گردن و بچه کنارشون رشد میکنه من دارم . بچه هاش از خودشون بزرگ تر شدن.
راستش دستم ولو شده.دیر شد نظر بزارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.