«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

کوه با نخستین سنگ‌ها آغاز می‌شود و انسان با نخستین درد.

 در من زندانیِ ستمگری بود که به آوازِ زنجیرش خو نمی‌کرد ــ

 من با نخستین نگاهِ تو آغاز شدم. 

و چشمانت با من گفتند که فردا روز دیگریست..

نظرات 1 + ارسال نظر
متر سنج دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:40 http://dar300metri.blogsky.com/

از همین اول اعتراف کنم که از شاملو نفرت دارم...
نه اینکه فن بیانشو قبول نداشته باشم...من قبول دارم از نظر فن بیان و فن ادبی برا خودش کسی بوده ...اما روح بیان نداره!
همین شعرش مثلا.
که گفته انسان از نخستین درد ...
کی گفته همچین حرفی رو؟!
انسان از نخستین لبخند آغاز میشود...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.