«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

گردش نیم روزی

دلتنگ بودم...سخت بی قرار

بی قرار ِ آن روزها... 

کدام روزها !!! روزهایی نبود که خاطره شود...من بودم و من...

فرقی نکرده...حال هم  برای التیام بی قراری ام آمدم...

در زیر سایه سار سروناز

من بودم و سکوت و صدای پرندگان و نغمه باد

من بودم و سکوت و خروش برگهاو عطر بهار نارنج و اطلسی و شمعدانی

من بودم و سکوت و سکوت وسکوت


تلاله

نظرات 2 + ارسال نظر
بیگ زاده چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:38

زیباست و گنگ البته همین گنگی اواسط شعر و عوض شدن فضا به شعر زیبایی بخشیده
مانا باشید
(خصوصی)

ترنم یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:24

مراقب خودت باش
دستت چی شد ؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.