«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

یه کلام...ختم کلام

حقیقت آدما هیچ وقت اون چیزی نیست که بر زبان جاری میشه ...من به این جمله یقین دارم.خدا رو شکر در خانواده ای با فرهنگ واصیل بزرگ شدم .اینه که یاد گرفتم آدمها همه یکسانند و هیچ قومی به قوم دیگر برتری ندارد ...همیشه همه آدمها برایم قابل احترام بوده اند و هستند و خواهند بود...

و هیچ وقت دنیای نوشتاری و مجازی باعث نمیشود به عزیزترین کسانم توهین کنم. 

من ایرانی ام...برای من ترک و لر و کرد و فارس یکسانند...

دیگر خود دانی ...                                                                                                                                     

نظرات 2 + ارسال نظر
رویا شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 http://romana.blogsky.com

سلام دوست من

مطالبت را خواندم. زیبا بود و دارای روحی بزرگ.
می دونی ما آدمها تا وقتی احساس داریم کسی دور و برمان نیست به محض رفتنمان همه احساساتی می شوند.
فرق ما اینست

به آرزوهای قشنگتون برسین...
رویا


به من هم سر بزن

خودم شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 http://porpot.blogsky.com

حتی مرز‌های جغرافیای هم قراردادی هستن. من درک نمی‌کنم حتی ایران‌پرستی رو، البته نمیشه سبقه‌ی فرهنگ و تمدن رو ندیده گرفت، ولی اینکه الان افغانستان عزیز رو جز خودمون نمیدونیم رو هم قبول ندارم.

سلام.ممنون که سر میزنی . ایران یا هر کجای دیگه فرقی نمیکنه .همه یکسانند
اگه پادشاهان و دولت مردان ِ کشور ما بخاطر خوشگذرونی هاشون ایران رو به تاراج نمیدادند کل ِ اسیا و قسمتی از اروپا ایران بوده...پس هیچ قومی بر قوم دیگری ارجهیت ندارد و همه یکسانند.
این نظر منه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.