«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

مــــرسی

مرسی فقط یه واژه نیست...یه تشکر نیست...من از این واژه میترسم.همیشه وقتی کسی در جوابم گفته مرسی من به یه اجبار جواب مثبت دادم و یکی با شادی ،شاید هم ناراحتی در جوابم گفته مرسی

همیشه وقتی مرسی شنیدم که تمام زندگیم رو بوسیدم و گذاشتم کنار و این یعنی نهایت تاسف برای من. برای منی که هیچ وقت کسی رو مجبور نکردم باشه ... بمونه ...برای من بجنگه . شنیدن ِ مرسی برای من به معنای  گذشتن از تمام اون چیزایی که دوستشون دارم

ای روزگار لعنتی ...با او چه کرده ای!!!

شاید نباید میگذشتم

شاید باید برای بدست آوردنش تلاش میکردم ...شاید همیشه اون چیزی نیست که ما فک میکنیم...

تشکر لازم نیست، من رفتم

نظرات 1 + ارسال نظر
کوکر یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:34 http://www.clocks-tick.blogsky.com

من م از این کلمه دل چندان خوشی ندارم!
همینطو موفق باشی یا شب خوش!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.