«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

روزمرگی

امروز در یک لحضه شکست عشقی شدیدی خوردم . طوری که همکارم از سردرد شدیدم متوجه شد...

آخه واقعا این انصافه قیمت دوربینی که من دوستش دارم 10 تومن باشه ....اگه فروشنده میدونست عشق و امید و آرزوی منو با گفتن قیمت  نابود میکنه شاید محتاط تر عمل میکرد .......امروز آخرین جلسه کلاس بود و فک نمیکردم طراحی یه صفحه آلبوم ِ من اینقدر مورد توجه قرار بگیره ...بسیار خوب بود کلاس این دوره...هر چند از سرکار مستقیم میرفتم کلاس ، اما دوستش داشتم و با انرژی  بودم.

خدا کنه قیمت دلار بیاد پایین تا به عشقم برسم.حداقل بشه اون قیمتی که من میخوام هزینه کنم.

هر چه پیش آید خوش آید...

نظرات 5 + ارسال نظر
ترنم سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:59


تلاله جان عزیزم تو این گرونی خب یکم دوست داشتن ات رو بیار پایین دخترم ۱۰ میلیون تومن برای یه دوربین ؟ :))
بیچاره شوهرت ..... از این خرجا میخوای ازش ؟
با ۱۰ میلیون تومن میشه بیشتر لوازم برقی یه جهیزیه رو خرید
اینا عشق زودگذره عزیزم بهش توجه نکن ...... :دی

رضا سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:39

ترنم تو هنوز به جهیزیه فکر میکنی ..
این یه عشقه



این نظر رو تایید کن


منتظر دستور شما بودم...هیچ نظر تایید نشده ای وجود نداره آقا رضا
چه عجب...منت گذاشتید

ترنم سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:29


نه آقا رضا

من شوخی کردم با تلاله

هر کی ندونه با این حرف تون فکر میکنه که من محتاج جهیزیه ام و

آرزوی شوهر کردن و جهیزیه خریدنو دارم ...

نفهمیدم منظورتون از این جمله ی این یه عشقه چیه ؟

اینجا هر نظری که میذارم حالا چه راجع به بچه و ازدوج و جهیزیه و شوهر و اینجور حرفا فقط یه شوخیه ...

راستی مگه چه نظراتی واسه تلاله میذارید که میگید اینو تایید کن اونو تایید نکن ؟ جلل الخالق .....

والا آقا رضا خواب زده شدن و منت گذاشتن...نا پرهیزی کردن

ترنم چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:04


چقدر این حرف برام گنگ بود

یعنی من طوری رفتار کردم که کسی فکر کنه که ما نداریم و محتاج جهیزیه ام ؟

من اگه تو وبم تو پست نسل سوخته مطالبی رو نوشتم ..... مشکلات و دغدغه ی اکثریت جامعه رو گفتم ......

آقا رضا اینو مطمئن باش که همونطور که کسی از نداشته های من
خبر نداره ...... کسی از داشته های منم خبر نداره ..... چون اهل پز دادن نیستم .... شاید من خیلی چیزا رو داشته باشم که دخترای هم سن من نداشته باشن ......

پوریا جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 http://blueground.blogsky.com/

سلام
خیلی زیبا و عمیق بود
خوشحال میشم به منم سر بزنی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.