«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

8 بهمن

تولدم مبارک...
وقت تولدم سکوت برایم معنی نداشت چون صدای گریه من بود که موجب میشد بدیگران بفهمانم که سخت است...
ازار دهنده است...
دلگیر است...
داغ است...
سرد است...
درد است...
ولی اکنون میدانم که فریادم سودی ندارد و سکوتم سرشار از ناگفته هاست
نظرات 2 + ارسال نظر
ترنم دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:05

سلام عزیزم
تولدت مبارک خانومی
دیروز تو فکرت بودم ......... میخواستم تبریک بگم اما نتونستم
با کمی تاخیر تبریکم رو بپذیر
برات قشنگ ترین آرزوها رو دارم عزیزم
{بوسهههههههههه}{قلب}

محمد طاها سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:23

سلام .
قشنگه.
احساساتتو خوب بیان میکنی ؟!!
خوشم اومد
رستی کلاس چی میری ؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.