«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

...

خسته ام ازبی وفاییها وازسمی شدن 
خسته ام ازمجنون وازلیلی شــــــــدن 
خسته ام ازعشق ورزیدن به عشـــــق
خسته  ازجورجدایی وتمنایی شــــدن
خسته ام ازصورت زشت نگاه آدمـــــــی 
خسته  ازنفس سیاه مردم ازخالی شدن



صرفا جهت اطلاع : خیلی خوبم .خوب...یه ترم دیگه فارق التحصیل میشم و این خیلی خوبه ...ممنون که تشویقم کردی تا این بشم.

نظرات 1 + ارسال نظر
من خود آن سیزدهم پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:42 http://h2s-gh.blogfa.com

سلام
اربعین رو تسلیت میگم
و
در مورد وبلاگتون اینکه جالب و چسبناک مینویسید ولی انصافا جا برا بهتر شدن داره
ما هم یه وبلاگ کوچولو داریم که خوشحال میشیم یه سری بهش بزنید.
منتظریم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.