«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

هذیانِ شبانه 4

همه چیز را گرفتند از من و تو...تورا از من ...مرا از تو 

نگاهت را ...صدایت را ...غرورت را ...سکوتت  را ...مهربانی ات را ...همه چیز را از من گرفتند و نگذاشتند تو مرد قصه های من باشی ...

من بودم و عکس تو که آرامش دهنده قلبم بود...آن را  گرفتند....

من بودم و هدیه های تو .....آن را هم گرفتند ....

من بودم و یک انگشتری و یه دنیا یاد تو .... که آن هم !!!!!!!!       

                                                                     گــــــــــــــــــــــــــرفتند ....

تو را که از من گرفتند...حال میخواهند یادت را در دلم خاموش کنم...تو بگو....مــــــــــــــــگر میشود ؟؟!!!!


وااااااااااااااااااااای خدای مهربونم...انگشتری ام را از من نگیر

نظرات 1 + ارسال نظر
http://joiner.mihanblog.com/ دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 16:11

اللّهُمَّ ارْزُقْنی شَفاعَةَ الْحُسَیْن یَومَ الْوُرُود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.