«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

هذیانِ شبانه 3

باز هم صدای باران مرا تا "نــــــــاکجـــــــــــــــا آبـــــــــــــــــاد" می برد. مثال ِ آتش زیر خاکستر تمامی خاطراتم را زنده کرد . یاد آن روزها که در پشت پنجره کوچک اتاقم با صدای شل شل ِ باران به عمق خاطرات فرو میرفتم.خاطرات ِ به یاد ماندنی که تا جان در بدن دارم به یاد خواهم سپرد. خاطراتی که من میدانم و باران و " خـــــــــــــــــــــــدایی که در این نزدیکیست ".....

باران ببار که بارش تو التیامی است بر زخم های کهنه ام 

                                                             باران ببـــــــــــــــار ....

         

                                                                                     " دوستت دارم "

نظرات 2 + ارسال نظر
ابوعدنان پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 00:45 http://abooadnan.blogsky.com

جالب بود وعالی

sama پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 00:45 http://20amar20.mihanblog.com

سلام دوست عزیزم وبلاگ قشنگی داری ما چند تا دختر و پسر دور هم جمع شدیم و یه انجمن عمومی تخصصی راه انداختیم انجمن هایی مانند: آموزش انواع زبان های زنده دنیا -جک - سرگرمی - بازی - شعرو داستان - موسیقی - نرم افزار - تبلیغات و دها انجمن دیگر خیلی خوشحال میشیم شما هم به ما بپیوندید و عضو بشین و هر قسمتی که دوست دارین فعالییت کنید دوست داشته باشین میتونید انجمن مارو لینک کنید و وبلاگ خودتونم تو قسمت انجمن تبلیغات بزارین منتظریما حداقل یه سر بزن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.