«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

برای تو که میدانی ....

در شاد باش و آمدن 

             رقصیدن و بر هم زدن 

                        می آیی و دل می بری 

                                           اما چه آسان می بری 

 در رفتن و پنهان شدن 

                در گوشه ای مخفی شدن

                            دل میبری و میروی 

                                          اما چه مشکل میروی 

 

ختم نوشت: دوستت دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
من مهلام :) دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 00:59 http://man-mahlam.blogsky.com

woooow!
چه آرشیوی...!
فقط همین صفحتو خوندم
ولی خوب بود خداییش

من مهلام :) دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 http://man-mahlam.blogsky.com

سلام دوباره دوسسم
خیلی مرسی بابت نصیحتت
من 4ساله وبلاگ مینویسم و اینم 4مین وبمه
ولی! 2تا قبلیاو حذف کردم .
یکیشم هنوز هس ولی پستاش نمایش داده نمیشه
اینم اولین تجربم تو بلاگ اسکای هسش!
(قبلن بلگفا بودم)
خیلی مرسی خانومی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.