«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

روزمرگی

امروز عصر با مامان رفتم عکس دوران 20 سالگی بابا رو بدم برای چاپ...متاسفاه عکاسیه از اونجا رفته بود ... من تا حالا تو این قسمت شیراز بخاطر بد بودن محیطش نرفته بودم ...

دروازه اصفهان یکی از ورودیهای شیراز در قدیم بوده....واقعا محیط وحشتناکی داره..همش حس یه تکه گوشت رو داشتم که همه واسش دندون تیز کردن...حس خیلی بدی بود...

دیگه مگه بمیرم که برم اونجا  

نظرات 1 + ارسال نظر
کیانی پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:27 http://rod.blogfa.com/

من یه مدت از سربازی رو اونجا بودم شیراز شهر خوبی است با مردمان خوبتر- پادگان باغ تخت- دوره تخصصی سربازی سال -1354 احتمالا بابا ی شما باید هم سن وسال من باشد برای ایشان سلام دارم

ممنون . منم به اندازه پدرم برای شما احترام وارزش قائلم . خوشحالم از آمدنتون...مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.