«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

آسمون تپید

از گرونی دلار و نفت و بنزین و برنج و هزار تا کوفت و زهر مار که بگذریم سخن دل ما جوونا از هر چیزی بی اهمیت تره ...به ما که رسید آسمون تپید و باید ها و نباید ها شروع شد

نباید ازدواج کنی ....

نباید سرویس طلا بخوای...

نباید جشن آنچنانی بگیری ....

نباید مهمونی بری ....

نباید انتظار کادو باشی....

نباید حرف بزنی ....

نباید مستقل باشی ....

اما...اما 

باید جهیزیه بدی ....

باید از همه آرزوهات دست بکشی...

باید پوشش 7 سالگی بچه نیومده رو اماده کنی ...

چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ؟؟؟

چون یه عده " ا ح م ق " مملکت رو به گند کشیدن...

من موندم چرا مردم سکوت کرده اند...

پس ما جوونها چه غلطی کنیم در زندگی مون

نظرات 3 + ارسال نظر
عباس دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:40 http://abas.blogsky.com

کلا خیلی عصبانی هستیدا. بابا بیخیال گور بابای دنیا. دوست داشتی به وبلاگم سر بزن شاید یکم حالت اومد سر جاش. منتظرتم

ترنم دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:22


سلام خانوم

حرف دل خودم رو گفتی

میخواستم چند باری راجع به همین موضوع تو وبلاگم مطلب بنویسم

اما گفتم ولش کن .....

خودت خوبی ؟

sms سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 http://www.dragoncruel.blogsky.com

کی این حرفاروبه شماگفته شمااین اجازه روداریدکه درمجلس دخترونه برای روکم کنی اینقدرآرایش کنیدکه حالت بهم بخوره ازآرایش!
بعددرموردحجاب وهدیه!
حجاب فقط از۹سالگی واجب میشه ولی شمابایدقبل ازاون سن حیاکردن رویاد بگیرید!
طلاهم میتونیدبه دوستاتون نشون بدید!

سلام...کلا متوجه نشدی من چی گفتم
واقعا اینقدر گنگ بود حرفام ؟؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.