«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

متنفــــــــــــــرم

متنــفـــــــرم...
از ایـن تصمیـم گــرفتن هـای یک طـــرفــه...
از ایـن رفتــن هـــای "بـــه خـاطـــر خــودت"
از ایــن آدم هــایـی کــه "بــه نــام مــن" و "بــه کـــام خــود " عمـل می کننـد...‬



پ.ن 1: 
"تقدیم به آنانـــــــــــــکه مرا دوست دارند و بخاطر خوبی های من از من میگذرند...به سادگی میگذرند." 
پ.ن 2: 
" دلم هوای باران دارد... ببـــــــــــــــار باران ...که بارش تو التیامی است بر زخم های کهنه ام "

((تلاله))
نظرات 1 + ارسال نظر
رز جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 16:03 http://acme.blogsky.com

این دقل دوستان که می بینی مگسانند دور شیرینی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.