«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

روزمــــــــــــرگی

امروز رفتم روزنامه بگیرم تا مابین صفحات روزنامه باز مثل همیشه دنبال یه کار خوب باشم که باز کارفرما حق ناقابلم رو بالا بکشه و من دست از پا دراز تر درخدمت خانه و خانه داری باشم و باز روزنامه بخرم...

روبروی کیوسک روزنامه چی 10نفری ایستادن و هر کی یه روزنامه رو میخونه ....با هزار ببخشید خودم رو به اول صف رسوندم و گفتم خبر داری ؟؟؟

روزنامه فروش روی انگشتای پاش بلند شد و نگاهی به اون پایین کرد و گفت اگه آقایون بهشون برنمیخوره یکی اونجاست بردار ...

همین که خم شدم  یه مرد باقد 195 سانتی گفت خانم جون دارم میخونما !!!!!

نگاش کردم و گفتم ماشااله با این قد بلند و این وزن سنگین خب یکیش رو بخر ...بابا 400 تومن بیشتر نیست ...

با خنده نگام کرد و گفت : 400 تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــومن ؟؟؟

گفتم 400 تــــــــــــــــــــــــــــــــومن نه ...400 تا تک تومنی 

روزنامه رو برداشتم و راه افتادم...و به تنها چیزی که فک کردم این بود که من با 160 سانت قد ...قد کوتاه محسوب میشم ؟؟!!!؟؟

دلم واسه خودم سوخت

نظرات 2 + ارسال نظر
سیامک سالکی جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 http://1001shabeman.blogsky.com

سلام تلاله جان، خوبی؟
والا قد کوتاه اونقدرام بد نیست، لااقل من یکی با 166 سانت قد ازش بدی ندیدیم. حضرت علی هم قد کوتاه بودن.
ولی خودمونیما این مطالعه ی مفتکی مطبوعاتم معضلی شده واسه دکه دارا.

وصال یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 18:24 http://http://joiner.mihanblog.com/

سلام
قد رو ولش کن ببین چقدر بهت برمیخوره که بری دنبال کار
بعد بهت بگن اگر میخوای اینجا کار کنی باید حجابتو برداری
یعنی ظاهرم مهمتر از بازدهی کارمه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.