«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

چرا زندگی همه با نبودن من حل میشه...شدم یه مشکل حاد واسه همه که سعی میکنن یه جور از زندگی بندازنم بیرون...

نمیدونم من واقعا مشکل دارم یا دنیا با تموم مردمش با من مشکل داره...

خسته شدم...خسته


مطمئن باش و برو...
ضربه ات کاری بود!؟
دل من سخت شکست !!!!...

و چه زشت
به من و سادگی ام خندیدی.
برو تا راحت تر 
تکه های دل خود را سر هم بند زنیم.
تا تو رفتی همه گفتند:
"از دل برود هر آنکه از دیده برفت"
و به نا باوری و غصه ی من خندیدند...
آه ای رفته سفر
که دگر باز نخواهی بر گشت...
کاش می آمدی و می دیدی
که در این عرصه ی دنیای بزرگ
چه غم آلوده جدایی هایی است.
و بدانی که :
"از دل نرود هر آنکه از دیده برفت..."

نظرات 1 + ارسال نظر
ابراهیم پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 http://www.japelgroup.blogsky.com

تلاله ی عزیزم
نبینم غمگین و ناامید باشی
تو قلب مهربون و چهره ی گرم و دوست داشتنیی داری و نگاهت سرشار از انرژی مثبته
دیگرانی که تو رو از نزدیک دارن باید بیشتر قدرِت رو بدونن و به بودن در کنارت ببالن
بیشتر مراقب سلامتیت باش
تا بعد

ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.