«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

از قضا این بی مخاطبی هم پدیده ای شده است همه گیر!
من بی منظور، بدون مخاب خاص عاشقانه می نویسم
تو بی منظور، بدون مخاطب خاص میخوانی و رد می شوی
من فکر می کنم صرفا تراوشات یک ذهن خسته را در منصه ظهور گذاشتم
و تو فکر می کنی خیلی اتفاقی انتخاب شدی که دمی بخوانی و بروی
بیخود نیست فضای بعضی جاها پاپیچ آدم می شود
وقتی هزار و یک حس در به در جا بماند
و کسی به خودش نگیرد
همین می شود . . .
به دلیل ظاهر بی مخاطبی داستان
حس هایمان معلق می ماند در بعد فضا
و نتیجه آنکه . . .
دم غروبی، شبی، نصفه شبی
همین حس های گنگ ناشی از هیچکس یقه ات را می گیرد
صبح هنگام خیلی الکی و بی دلیل بالشتت نم دارد !

" برگـــــــــرفته از :

               http://negahe-no.blogfa.com/ "


پ.ن :

خــــــــدایــــــــــــــــــــــــا ، معـــــجزه میـــــــــخواهم

معـــــجـــــــزه ای بـــــــزرگ در حـــد ِ خـــــــــدا بـــودنــــت

خـــودت بهــــتر میــــــدانـــــــی ...

همـــــان معـــــجزه ای کـــــه اشــک ِ شــــوقم را جـــاری میـــــکند ...

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 13:39 http://www.tabassom-16.blogsky.com

سلام
من برگشتم
برگشتم به خود قبلیم...
نمیاین استقبال؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.