«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

2 دلی

2 دلم.نمیدونم باید چه کار کنم به حرف دلم گوش بدم یا عقل و منطقم. حالا میفهمم معنی اون 2 راهی که توی مجله ها ازش داستانها میساختن چیه...موندم بین رفتن و موندن...عقل میگه برم...دل میگه بمون و بجنگ تا به دلخواهت برسی...

آی خــــــــــــدا...کجاست یاری کننده ای که مـــــــــــــــرا .........

کاش تو بودی. کاش میتونستم بهت بگم که بهم بگی بـــــــــرو...تا خیالم راحت شه خیانت نیست...

دلم میخواد گریه کنم. برای دلم...چون کسی به فکرش نیست ...حتی خودم !!!!

.

.

.

.

.

  " من ...خالی از عاطفه و خشم

                                خالی از خویشی و غربت               

                                                       گیــــــــــج و مبهـــوت

                                                                        بین بودن و نبـــــــودن "

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.