«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

خانه تنهایی من

مدتهـاست تنهـایی خانـه احسـاس من است

خـانه عشق و صفــا

خانه سوختن و ضجه زدنهـای من است

دیگر این خانه تنهایی من

منزل خاک تن و قبله خونبار من است

من دراین خانه که لبریز ز احساس من است

چشم برچشم کسی میدارم

مثل ابری اشکبار....مستم ازدیدن یار...مثل نرگس غمبار

مثل سوسن ژاژخواه.....مثل یک کاج بلند دردل یک شوره زار

مثل مستی که هزاران جام راسرکشد

درلحظه ای

 تا بمیرد بی صدا

مثل بیژن دردل چاه سیاه

مثل مجنون دربیایان خدا

مثل سرگشتگی ماه به هنگام نبود خورشید

بازهم بااین حال

مرگ می آید سراغ خانه تنهایی ام

غم تنهایی باز هم خانه احساس من است

یک محبت ، یک عشق

دردل این خانه

باعث روشنی قلب من است 

((دینا))

پ.ن:

ابن روزها زیادی سرخوشم....به قول یه بنده خدایی دیـــــــــــوانه ام

دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.