«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

****

دلم گرفته این روزا...

کاش بارون می بارید...خسته ام از خودم.کارم...از نگاه مردم.

کاشکی زیر گنبد کبود....هیچکس نبود...

کاش خدا اون جور که میگفت... تنها بود...اما نیست تنها منم....

منم که خسته ام از جبر زمین و زمان

منم که از ناسپاسی مردم دلشکسته ام....

منم که تنهام....

کاش م.ر.گ رقم می خورد شاید که ابر چشمی باشد  که ببارد....

کاش ن.ب.و.د.م !!!!!!!!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
س م ح دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:06 http://baraye1bar.blogsky..com

سلام دوست عزیز وبلاگتو دیدم
فکر کنم اهل شعر باشی
اگه شعراتو برام بفرستی ممنون میشم
شاید بعضیهاشو با گیتار زدم

حسین دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:06 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز دوباره به وبلاگ شما اومدم وبلاگ شما واقعا زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

جوووون دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:07 http://joooon.blogsky.com

سلام
چی شده؟ زیادی رفتی بالا...
نمیتونم بگم بی خیال باش و کر و کور زندگی کن... نمیتونم بگم غمگین نباش و نمیخوام که بگم
اما به نظرم بهتر زمانی که غمگینی و دلت شکسته بشینی و فکر کنی... بنویسی... با خدا حرف بزنی...دعوا کنی باهاش... معاشقه کنی باهاش
این ساز شکسته اش خوش آهنگ تر است
با غم میتونی خودت رو بسازی... پس مواظب باش که به جای ساختن خودت رو تخریب نکنی

فاطمه جعفری دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:17 http://kaalbod.bloghaa.com

اووم
انگار که نیستی
چو هستی خوش باش

آموزشکده خوارزمی دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:55 http://www.amoozeshkade.com/forum.php

سلام
اگه محصل هستی توصیه میکنم حتما به اولین انجمن تخصصی درسی ایران یه سری بزنی و از مزایای اون استفاده کنی.
اگه سوال یا مشکل درسی هم داری میتونی عضو بشی و سوالتو اونجا مطرح کنی تا اساتید آموزشی جوابتو بدن

محسن سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:34

سلام خواهر گلم تلاله ی عزیزم.
بابا تو که دل منو آتیش می زنی با این طرز نوشتنت.
یک سوال بزرگ ازت دارم. آیا دلیلی برای زنده موندن داری؟
حتما جوابمو بده. و من هم در جوابت می گم اگه تنها دلیلت برای زنده موندن فقط خوردن و خوابیدن باشه پس باید برای همین دلیل بلند شی یه تکونی به خودت بدی و زندگی کنی. حیف کنارت نیستم و گرنه لازمه که یک گوشمالی درست و حسابی بهت یکی بهت بده. تو اگه جای من بودی چکار می کردی؟
اگه نمی دونستی داره چه بلایی سرت بیاد. اما دوست دارم احساس دلم رو داشته باشی.( خدا همیشه یار و نگهدار منه. من همه رو دوست دارم و می دونم که همه منو دوست دارن. من باید زندگی کنم به خاطر خودم و تمام کسانی که منو دوست دارن...)یعنی چی نوشتی:
کاش م.ر.گ رقم می خورد شاید که ابر چشمی باشد که ببارد....
کاش ن.ب.و.د.م !!!!!!!!!!
تو از من هیچی نمی دونی. اصلا نمی دونی چرا مدتیه که نیستم. اصلا نمی دونی که حالا چقدر متوجه شدم چقدر از خودم و خدای خودم غافل بودم. آره تو نمی دونی و داری به خاطر چیزای الکی دور و برت همش بهونه می گیری.
بلند شو نفس بکش بدون خبلی توی این دنیا وقت نداری که اونم بخوای با غم و غصه خوردن هدر بدی.
خدایا دلهای مارا بیشتر از پیش به درگاه خودت نزدیک کن. آمین یا رب العالمین.
عمرم اسیر ثانیه ها شد به باد رفت
شعرم اسیر قافیه ها شد ز یاد رفت
منتظر لبخند قشنگت هستم خواهر مهربونم. مثل این خنده ها:
زودی بیا باشه؟

MAHTAB چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:12 http://rosane.persianblog.ir

salam dooste aziz , mamnoon ke behem sar zadi.webloge ghashangi dari, tabrik migam.
in ruza engar ke hame halo havashun barunie.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.