«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

خــــــــــــــــــــــزان هشتـــــــــاد وهشت

باز هم مثل همیشه یه سال با تمام خوبی ها وبدی هاش خزان میشه وتو صندوقچه قلبش ما میشم یه خاطره فراموش نشدنی...چه خوب چه بد اما زود گذشت خیلی زود... شمارش معکوس شروع شده و چهارشنبه آخر سال هم نزدیک ...بزرگترا بچه میشن و فارغ از تمام دغدغه های زندگیشون یه شب رو  باکودک درونشون زندگی میکنن....

این روزای آخر سال خیلی دلم گرفته بیشتر از خودم . از احساسی که دارم .دوست دارم خدا فرمان ...بده.اما زود پشیمون میشم .عین بچه ها به التماس میافتم که اجازه بده بچه داداش مهدی رو ببینم بعد...یه چیز دیگه هم هست .دوست دارم یکی رو ببینم بعد فرمانبردار باشم.

توهم زدم. کارام زیاده...حسابداریم مشکل داره...تنهایی خسته میشم و عین جنازه میرسم خونه...دلم نمی یاد مامان رو تنها بزارم با اینکه خسته ام اما کنارشم تا آروم بخوابه. بعد میرم تو اتاقم وخودم رو سرگرم میکنم.سعی میکنم به هیچ چیز فکر نکنم اما فقط سعی میکنم.دیروز عین دیوانه ها زد به سرم دکور اتاقم رو تغییر بدم ....خیلی خسته شدم. اما فقط یه کم عوض شد.

منتظر بودم . انگار انتظار من تمامی نداره...

راستی چرا وقتی یه نفر رو دوست داری خدا دوست داره اذیتت کنه؟؟؟!!! همه چیز رو جوری کنار هم میزاره که فک کنی واقعا تنهایی و دوست نداره... نمی دونم .موندم معطل...

صبح که از خواب بیدار شدم پشت پنجره اتاقم یه گربه خاکستری خوابیده بود .سرش رو دستاش گذاشته بود عین یه بچه ...خواستم ازش عکس بگیرم اما دلم نیومد بیدارش کنم...

به هر حال امید دارم همه شما دوستای مهربونم که منو لایق میدونید وبهم سر میزنید سال پر بار وبرکتی رو در پیش رو داشته باشید.سال برآورده شدن همه آرزوهاتون باشه و خوشبخت تر از همیشه زندگی کنید در کنار عزیزانی که دوستشون دارید....

وقتی یا مقلب القلوب رو می خونید ...برای خوشبختی من و زندگیم هم دعا کنید تا به بی نهایت برسیم.

هر روزتان نوروز

"تلاله"

نظرات 9 + ارسال نظر
کیانی شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 16:18 http://rod.blogfa.com

سلام تلاله -نبینم آخر سالی دلگیر باشی -روزنامه موفقیت ویژه نوروز رو بگیر و بخون .سال خوبی داشته باشی عزیز.

سلام.
حتما می گیرم. ممنون

ALI شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 17:23 http://www.http://www.pars.im

سلام دوست گلم [گل][گل][گل]

وب قشنگی داری واقعا بهت تبریک میگم [قلب] کارت حرف نداره عزیز [گل]

اگه دوست داری از وب قشنگت درآمد داشته باشی یه سر به سایت زیر بزن

http://www.pars.im

سایت واقعا عالیه ای هست کارش حرف نداره[بوسه]

این رو برای این نمیگم که خودم عضوش هستم چون کارش با همه سیستم های کلیکی دیگه فرق داره میگم بزار چند تا از مزیت هاش رو بگم

برای هر کلیک تا 80 تومن پول میده که این واقعا عالیههههههههه

هیچ کلیکی رو الکی حذف نمیکنه ( این بزرگ ترین خوبی این سیستمه )

پشتش یه تیم مدیریتی عالیه و به بهترین شکل ممکن مدیریت میشه

پرداخت هاش کاملا تضمین شدست هر موقع درخواست بدید 24 ساعت بعد پول تو حسابتونه

کار باهاش خیلی راحته [قلب]

حد اقل پرداختش فقط و فقط 9000 تومان هست که 2000 تومانش رو هم همون اول هدیه عضویت میده که این واقعا عالیهههه و مزیت عالی این سیستمه نسبت به سیستم های دیگه

امکان عضو گیری و دریافت پورسانت از زیر گروهاتون این واقعا عالیه یعنی خیلی عالیه

دوست من اگه خواستید عضو بشید حتما از لینک زیر عضو بشید [بوسه][قلب]

http://www.pars.im/signup.php?from=ali222&ref_code=a6d8e04479f67f3e58d048d1d6ab64cc

یا موقع عضویت ای دی منو به عنوان معرف وارد کنید

ali222

دوست عزیز سایتت هر چقدر هم بازدید داشته باشه باز هم میتونی ازش درآمد کسب کنی

مطمئن باش اگه 100 تا هم روزانه بازدید داشته باشی باز هم میتونی درآمد خوبی داشته باشی از این سیستم

عضو شو کدش رو تو وبت بزار بعد هر موقع به حد نصاب رسید در خواست پرداخت کن همین هیچ کار دیگه ای هم لازم نیست بکنی همین کد مخصوص بلاگ فا هم میده [قلب]

من که ازش واقعا راضی هستم این آدرس وب منه من که واقعا ازش راضی هستم

http://1900.mihanblog.com

عضو بشید از تک تک بازدید های وبتون درآمد کسب کنید

حداقلش اینه که هزینه کارت اینترنت و زمانی که صرف سایتت کردی رو در میاری پس این فرصت رو از دست نده

از دامینش هم اعتبار سایت مشخصه کارشون حرف نداره

http://www.pars.im

امیدوارم عضو بشی و درآمد خوبی هم کسب کنید منو هم دعا کنید مطمئن باشید پشیمون نمیشید

پس یه امتحان کنید

دوستون دارم

بای[بوسه]

بابا بی خیـــــــــــــــــــــــــال!!!!!!

فرشاد شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 23:59 http://koodakanehha.persianblog.ir/

سلام....
نوروز تو هم مبارک البته پیش پیش....
نمی دونم چی باعث شد تا اینجا نظر بنویسم! اما یادداشتت خیلی ساده و در عین حال دوست داشتنی بود و خیلی صادقانه...خیلی خیلی صادقانه....چند وقتیه که صداقت رفته و حس نوشتن ندارم.دیگه ساده نوشتن از نوشته هام پر کشیده... دیگه تنها خستگیه که واسم مونده...دوست دارم آخربن مطلب سالمو بنویسم اما نمی تونم یا شایدم نمی خوام....دوست دارم با بازیگوشوشیای یه خرگوش که داره تو دشتو دمن می دوه٬ بدوم٬ بجهم و تو اون آسمون سبز بهار بغلتم! دوست دارم موقع سال تحویل جای اون کفشدوزک باشم که از این گل به اون گل می ره.... نه ! دوست دارم خودم باشم٬ فرشاد٬ بخندم بازی کنم ٬ بپرم٬ جای همشون خودم باشم .....
شایدم ...
شاید این یادداشت آخر سالم باشه....
سال خوبی داشته باشی.... با تموم آرزوهای خوب برات...

سلام
همه نوشتاهات صادقانه است. .. من همین جوری نوشتم
ممنون

فاطمه جعفری یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:41 http://kaalbod.bloghaa.com

روز هجران و شب فرقت یار آخر شد
زدم این فال و گذشت اختر و کار آخر شد

آن همه ناز و تنعم که خزان می فرمود
عاقبت در قدم باد بهار آخر شد

تلاله جونم خسته نباشی . اینجوری نیست که خدا دوست داشته باشه کسی رو اذیت کنه . بیشتر توجه کن شاید داره راهنماییت می کنه تا اشتباه نکنی . زبان خدا زباننشانه هاست ...

رضا یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 21:02 http://rezaferanki.blogsky.com/

درود ...من جای تو بودم پا میزاشتم رو دم گربه هه ......تا گربه شکه میشد....در مورد عشق و عاشقی هم چیزی نمیگم

نفیرسیمرغ چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 00:45 http://nafiresimorgh.blogfa.com

تلاله...
یادم نبود باید موقع تحویل سال یا مقلب القلوب بخونیم...
ای وای...
ای وای...
چقدر قشنگ...چقدر...تلاله زبونم بند اومده!!!!!!!!!!!
چه خوب ک قراره عید بشه..چه خوب ک یا مقلب القلوب می خونیم...چه خوب...چه خوب...

فاطمه جعفری چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 http://kaalbod.bloghaa.com

برایت همه عشق آرزو می کنم
پر برکت باشی و پر برکت باشد این عید برایت

محسن چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:56

به نام خدا
سلام تلاله جان.
من نرفتم هستم. به وبلاگم هم سر می زنم به تو هم همیشه سر می زنم.
نیاز به ارامش بیشتری دارم.
من هم به تو عید رو تبریک می گم. به امید خدا برای عید می خواییم بیاییم شیراز.
اگه اومدم حتما برات می نویسم.
من دو بار برات ترانه رو گذاشتم. حتی برای خودم هم ایمیلش کردم. واسه من که رسید تعجب می کنم چرا به تو نرسیده.
شاد باش تلاله جانم. مجله موفقیت خیلی مجله خوبیه. من همیشه می خونمش.
اینو بدون قانون جذب همیشه کار می کنه و تو رو به سمت اون چیزی که تو ذهنته و زیاد بهش فکر می کنی هدایت می کنه.

یه لطفی به خودت بکن و اون اینه که عشقت رو بشناس. شناخت خیلی مهمه.
از خدا بخواه همسری ارامش گر داشته باشی.
راستی این روزا شیراز سرسبز شده؟ حال و هواش چطوره؟
حتما خیلی شلوغ می شه برای عید.
به شیراز امدی بنگر تو باغش تبرک می دهد شاه چراغش
خواهر گلم در پناه خدا موفق و شاد باشی.
بازم میام.
خدانگهدار

هریسه چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 16:13 http://WWW.LIELA3335.BLOGFA.COM

سلام خانومی خوبی؟
یشاپیش سال نو مبالک.امیدوارم سالی همراه با سلامتی شادی وپر رزوق وروزی پر برکت داشته باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.