«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

.....

شب بود و

نگاهم به آسمــــــــان

من بودم وخدا

تنهــــــــــــــــای تنها

اشکهایم می خروشید... (!)

خنده مستانه مـــــــــاه...

نهیب ستاره هــــــــــــــا...

مرا به ســـــــکوت واداشت....

آسمـــــــــان دریا شد...

دریایی خروشــــــــــــان...

ماهی ها به تماشای اشکهایم نشستند

نه خدا بود...نه نهیب ستاره ها...نه خنده مستانه ماه...

اکنون زمان گریستن است....

کاش دریا سکوت می کرد...

تلاله


پ . ن :

امروز خدا تو آفریدن اشتباه کرد... اشتباه !!!!!

نه بابا ...اشتباه چیه !!! اصلاح می کنم...

به نظر من زیباترین کار رو انجام داد....یک دختر رویایی...عاشق به زیبایی رو به جهان هدیه کرد...خدا کنه قدر بدونن...

قدر آیینه بدانیم چو هست              نه در آن وقت که افتادو شکست

 

تازه اینم هدیه های تولدمه از طرف محمد- ملیکا-فائزه- فریماه( خواهرزاده های عزیزم) 

این اولی منم دیگه...منتها من اینقدر تپل نبودم..موهام هم طلایی بوده و بیشتر از این حرفا بوده...

Bilder und Fotos hochladen

دومی هم منو کشیدن که  بزرگ شدم وخونه دارم ...منتها با همسرم که سرور باباشونه قهر کردم و همه زندگیمون مثل فیلم آتش بس از هم جدا کردیم...
Bilder und Fotos hochladenولی خودمونیم چقدی خوشحالم من 

اینم فک کنم محافظ  من باشه.... 

Bilder und Fotos hochladen 

جدی می گم ....این محبت ها رو میگن زندگی....

نظرات 13 + ارسال نظر
فاطمه جعفری پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 http://kaalbod.bloghaa.com

شعر خیلی قشنگی بود و دلنشین.


خوب خدا خسته شده انقد که هیچ وقت اشتباه نکرده ! دلش خواسته این یه دفعه رو زیر سیبیلی رد کنه

تلاله خانوم گل پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:47

آهای عاشق
کاش یادت نرود

روی آن نقطه ی پر رنگ بزرگ

بین بی باوری آدمها

یک نفر می خواهد با تو تنها باشد

نکند کنج هیاهو بروم از یادت ... !!!

محسن پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 19:51

به نام خدا
یه سلام دوباره خدمت تلاله ی عزیزم.
تولدت مباررررررررررررررررررررررررررک
حیف که اونجا نیستم تا بهت هدیه بدم اما برات آرزوی روزهای سراسر خوبی و خوشی و خرمی می کنم.
نمی دونم چت شده که این حرفو نوشتی که خدا اشتباه کرده اما اینو بدون که تو بنده خوب خدایی.
من خدا رو شکر می کنم که من و تو و همه ی عزیزانی رو که دوستشون داریم انسان خلق کرده تا از دنیا و نعمتهای بی پایان خداوند استفاده کنیم و شکر اونو به جا بیاریم.
بدون برام مهمی و نگرانتم.
امیدوارم همیشه لبخند روی لبات باشه.
الانم برای اینکه دل من و همه ی کسایی که دوستت دارن رو شاد کنی توی این روز قشنگ حتما لبخند بزن.
بازم میام خواهر گلم.
مواظب خودت باش
بدون بهت فکر می کنم پس مراقب خودت باش.
خدانگهدار بدرود

فرشاد شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 00:38 http://koodakanehha.persianblog.ir/

کاش درک می کردیم خدا بودن سخته! می گیم تنهاییم، اما واقعا تنهایمون در مقابل تنهایی خدا هیچی نیست! نمی خوام از کسی دفاع کنم اما کاش ما آدما می تونستیم قد سر سوزن طرف مقابلمونو در ک کنیم اون وقت همه چیز حل می شد اما دریغا...

کیانی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 15:23 http://mahdipor.blogpars.com

سلام -حق باشماست -تاخیرم را بپدیرید
تولدتون مبارک با کمی تاخیر.

رضا شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 19:34

تولد ..تولد ...تولدت مبارک .......امیدوارم همیشه خوشحال باشی ...ببخش اگه دیر به دیر سر میزنم ....مشکلات دست بر دار ما نیست

تبسم یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 21:36

سلام گلم
ببخشید عزیزم شرمنده میخواستم بیام نمیشد آدرستو وارد میکردم ارور میداد بهت جواب میدادم زیر نظرات ولی نمیخوندی
غر بسه! تو هم ببخش منو باشه؟؟؟؟
تولدت مبارک ایشا ا... بشی ۱۲۲۲۲۲۲۲۲۲۰۰۰۰ ساله! خوبه!؟
موفق باشی

سیامک سالکی دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 19:15 http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام تلاله جان، خوبی؟
تولدت مبارک، انشاالله صد و بیست ساله بشی، صد و بیست سال عمر با عزت.
نمیدونی چقدر خندیدم به این نقاشی ها، البته آروم خندیدما، آخه هنوز مهمون کافی نتم و معذورم از قهقهه زدن!!!
بازم تولدت رو تبریک میگم و بهترینها رو برات آرزو میکنم.
موفق باشی و شاد و سلامت و سربلند.
فعلا.

وحید وحدت دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 23:46 http://ASHOFTEHGAN.BLOGFA.COM

شرمنده

غریبه آشنا سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 00:09 http://vesaleyar.royablog.ir

سلام
تولدتون مبارک
خدا بهتون توی دنیا چیزایی بده که فقط مال این دنیا نباشه
چیزای تموم نشدنی
خوب غریب آشنا که من هم نیستم پیغامتون رو رسوند
منم قصد جواب دادن ندارم
امیدوارم موفق باشید
در پناه امام زمان

فاطمه جعفری چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 http://kaalbod.bloghaa.com

نیستی

فاطمه جعفری چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:15 http://kaalbod.bloghaa.com

بنده اومدم اما چون مطلع پست تغییر نکرده بود تا پایین نرفتم که هدیه ههای قشنگت رو ببینم.خدا حفظشون کنه
واقعا که همین محبت های کوچیک معنای زندگیه

فاطمه جعفری شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:37 http://kaalbod.bloghaa.com

اووووم تردیدها رو بذار کنار. من مطمئنم تو اون چیزی رو که درسته می دونی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.