«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

برایم سخت دشوار است ومشکل

که در بستر بمانم تابیـــــــــــــایی

لباس ارغــــــــــــــــوانی را بپوشم

بشینم تا به رویم لب گشـــــــایی


«خواهرم دینا»


 

نظرات 6 + ارسال نظر
سلام سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 16:33 http://mahdipor.blogpars.com

سلام
برایم سخت دشوار است و مشکل...

وحید سرباز سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 16:45

به به
به به ..چه خوکشل بود این
دست گل خودت و خواهر گلت درد نکنه

سیامک سالکی سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 19:56 http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام تلاله جان، خوبی؟
بابت غیبت طولانیم واقعا معذرت میخوام، میدونی که مشهد بودمو مجبور بودم برم کافی نت، تو کافی نتم نمیشه راحت به دوستان سر زد، پریروز برگشتم و بدبختانه اینترنت محدوده ی خونه مشکل پیدا کرده و اصلا کانکت نمیشه، به مخابراتم زنگ زدم و گفتن انشاالله به زودی مشکل رو برطرف میکنیم!!! واسه همین الانم تو کافی نتم!!! میبینی تو رو خدا؟ اینجا هم باید بیام کافی نت.
انشاالله مشکل اینترنتم که برطرف بشه مثل سابق مرتب میام پیشت و پاشنه ی در رو از جا میکنم !!! :)
فعلا.

بی کرانه زندگی جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 00:51

سلام
حتما دعا می کنم
امیدوارم اتفاق بدی نیفتاده باشد

الهام شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:57 http://shamevojood.blogsky.com

سلام دوست خوبم
مرسی از حضور گرمت خوشحال شدم.و ببخشید به خاطر تاخیرم.
با اینکه کوتاه بود ولی زیباست.
موفق باشی دوست خوبم.

سیامک سالکی پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:18

رباعی فوق العاده قشنگ و دوست داشتنی یی بود.
بخاطر داشتن این خواهر هنرمند بهت تبریک میگم تلاله جان.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.