«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

چه تنهاییم...

 

چه تنهاییم...

کسی از ما نمی پرسد

چرا غمگین و گریانیم...

چرا در کنج خلوتگاه خود            مست تماشائیم...

چرا چون یاسهای بی قرار              پیوسته حیرانیم...

و یا مثل گل سرخ بهار                  در فکر هجرانیم

چرا چون مریم چشم انتظار           چشم انتظاریم...

چرا بیهوده چشم در بخچه شب کرده ایم

تا سحر هرگز نمی خوابیم

چرا در فکر فرداییم...

چرا مرحم برای زخم های کهنه مان       هرگز نمی یابیم...

چرا از ما نمی پرسند   

صدای مانده در کنج گلویت  از غم چیست ؟

چرا تا زنده ایم از هم گریزانیم

چرا تنهای تنهاییم

چرا مست نگاه عاشقان بی سر و پاییم

چرا مجنون هم....     لیلی یکدیگر نمی مانیم...

چرا خنجر به کوه بیستون هرگز نمی آریم...

چرا همدم نمی خواهیم

چرا در وحشت غمهایمان پیوسته تنهاییم

چرا بستر زخوبیها نمی سازیم...

چرا یک لحظه در وجدان خود    از خود نمی ترسیم ...

نمی دانم چرا ؟

دستان هم را جز برای آتش نفرت نمی خواهیم ...

چه تنهاییم... چه تنهاییم ...

چرا تنهای تنهاییم...


پ. ن 1: این شعر رو خیلی دوست دارم یه بار گذاشته بودم اما دوباره خوندنش خالی از لطف نیست.

پ .ن 2: شاعرش رو هم دوست دارم چون خواهرمه...

پ .ن 3: امروز وصال 1 ساله شد.

نظرات 5 + ارسال نظر
دریا شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 20:00 http://www.daryaa.blogsky.com

سلام
سلام
آپ کردم
بدو بیا
نگی بهم نگفتی هاااااااااااااااااااا
این بار خبرت کردم
درسته آپم قشنگ نیست و لی چون دوست داشتم نوشتم
پس منتظرتم
سبز باشی

رجا دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 16:51 http://mm3.blogsky.com

هر وقت لینکم کردی خبر بده لینکت کنم
وبلاگ پر احساس و زیبایی داری

سیامک سالکی دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 19:32 http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام تلاله جان، خوبی؟
واقعا شعر زیبا و دلنشینی بود، بهت تبریک میگم بخاطر داشتن همچین خواهر هنرمند و خوش ذوقی.
تولد تولد تولدت مبارک، ببخشید باید با گل و شیرینی میومدم...

وحید سرباز سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 00:33

سلام تلا جون
بابا خیلی خوشکل بود ...
نمیدونم چی بگم !
خیلی خوشکل بود ...همین !
اخه وقتی کم میارم مجبورم بگم افرین

رجا سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 http://mm3.blogsky.com

لینکیدمتون
منتظر شعرهای بعدی هستم ها

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.