«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

پارسال همین موقع ها.....


انگار همین دیروز بود چه زود گذشت.

بیاد فداکاری اون روز افتادم و نمی دونم کار درستی بود یا نه.

اصلا منطقی بود یا خیلی احساسی برخورد کردم.اون روزا خسته بودم .آشفته..

فکر اینکه می تونی با یه کلمه ساده دل یه آدمی رو خوشحال کنی

که از مرگ زود رسش دور بشه ذهنم رو بهم ریخته بود...

اما ته ته ته دلم برای خودم دل می سوزاندم

.چون هیچ وقت دوست نداشتم زندگی رو از خودم بگیرم.

اما وقتی می دیدم می تونم زندگی بدم !!!!

خوب نبود .با من سازگار نبود.

اون روزا هیچ کسی نبود تا تسکینی واسه قلبم باشه...

که دلداریم بده. سرم داد بزنه....منعم کنه ...

شده بودم یه قاب عکس ...

مثل این دختر ...

loxb1n9jm5p5z6evhoy.jpg

گذشت وگذشت...تا عاقلانه ترین راه رو انتخاب کرد...رفتن...

همه چیز تو قلبم برگشت...

عشقم...آرزوهام...رویاهام...بودن ....ماندن....شکفتن...

همه اون چیزایی که من بهش فکر میکردم...دوباره برگشت....

خوشحال بودم.دوست داشتم زندگی کنم .

دوباره رویاهام در ذهنم سبز می شدند .بار میدادند.

شدم مثل همیشه و شاید بهتر... آواز همیشگی در ذهنم تداعی شد:

"می توانست او اگر میخواست...."

ومن تونستم


پ.ن 1: 30 آبان ماه تولد 1 سالگی وصال.مبارک خودم ...

پ.ن2 :از اینکه دوستانی مثل شما دارم به خودم می بالم...اینم روزای قبل آشنایی با شما بود....

پ.ن 3 : هیچ وقت  از روی دلسوزی تصمیم نگیرید...بهروز باشید


نظرات 8 + ارسال نظر
سیامک سالکی پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:54 http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام تلاله جان، خوبی؟
راستش نمیدونم چی بگم، چون اصلا نمیدونم قضیه چی بوده. اما اینطور که از آخر یادداشتت معلومه از پایان ماجرا راضی و خوشحال بودی.
به به، پیشاپیش مبارک، پس باید دست به کار یه جشن تولد حسابی بشیم...
فعلا.
موفق و شاد و سلامت باشی.

وحید وحدت جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:49 http://ashoftehgan.blogfa.com

تا شقایق هست زندگی باید کرد

کیانی جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 23:07 http://rod.blogfa.com

سر خدا که عرف سالک به کس نگفت
در حیرتم که باده فروش از کجا شنید
(حافظ)
تولد ۱سالگی وصالتون مبارک-اینشاالله پای هم پیر بشین.

وحید سرباز شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 14:30

سلام
پارسال همین موقعها..
خیلی خیلی تولدتون مبارک وصال...
و شما هم ایشالله سایتون همیشه روی سر وصال باشه

سیامک سالکی دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:08 http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام تلاله جان، خوبی؟
قالب نو مبارک، قشنگه.

محسن دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 http://mohsenafrough.blogsky.com/

به نام خدا
سلام تلاله جان ممنونم از راهنماییت.
من رفتم اما موفق نشدم عکسو بذارم. باید برام بیشتر توضیح بدی.
عکسو آپ لود کردم و آدرسها رو گرفتم اما ندونستم کدوم آدرسو بذارم.لطفا بیشتر برام بگو.
این روزا دارم روی ترانه هام کار می کنم. راستی بهت گفته بودم من گیتار می زنم؟
دارم چند تا از ترانه های خوبمو جمع می کنم و می خوام اونارو بخونم. چند وقتی میشه که بعد از اون جریان سراغ گیتارم نرفتم.
می بینی تلاله روزگارو؟
راستی تلاله یعنی چی؟
ممنونم
خدا نگهدارت

کیانی سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:51

javascript:void(0);

رضا سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 17:17

درود بر شما ......همیشه موقعی که به کمک احتیاج داری .....هیچ کس نیست که به دادت برسه .......................راستی با معرفت ....چرا این مدته یه سر به ما نزدی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.