«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

بزرگ داشت حافظ ۲۰ مهرماه

کم کم به 20 مهر ماه نزدیک میشیم.یه دعوت دوباره از طرف خواجه شیراز...

کار هر ساله...میریم اونجا شعر میگیم ...شعر می خونیم...دوباره سعادت پیدا میکنیم جناب رفعت رو ببینیم...خیلی خوش میگذره....اون روز فارق از کار ...زندگی....فقط وفقط به عشق حافظ زندگی میکنی.... 

این عکس الان آرامگاه حافظه....الان فصل زیبایی برای بازدید اینجاست ...پر از گلهایی که هیچ وقت هیچ جایی ندیدیم...
   

اینم عکسای قدیمی حدود سال ۱۳۱۶

 

عجب دنیایی داشتن.... 

۲۰ مهر میام گزارش کامل رو برا تون میدم.جای همگی شما سبز...خصوصا...

نظرات 10 + ارسال نظر
سیامک سالکی یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:43 http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام تلاله جان، خوبی؟
خوش به حالت، کاش منم میتونستم بیام، رفتی تنها خوری نکنی ها، جای منم خالی کن.
فعلا.

رضا یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:20

درود بر تو ...امروز حالتون چطوره ؟...در مورد اون کپی کار پرسیده بودی.......تلاله جان .....سرو کله زدن با ادم های احمق ادم رو دیونه میکنه ......تعداد وبلاگ نویس های مولدی مثل من وشما خیلی کم هست ...یعنی تعداد وبلاگ نویس هایی که خودشون مطلب مینویسن وکپی کار نیستند خیلی کم هست ...چند وقت پیش یه سایتی رو پیدا کردم که اگه لینک مطالبت رو بهش میدادی ...ادرس کسانی رو مطالبت رو کپی کردن بهت میداد .....وضع از انچه که ما فکر میکنیم خراب تره .....اکثر مطالبم رو تو سایت های مختلف دیدم .....من ادم خسیسی نیستم وکپی کردن مطالب وبلاگم ناراحت نمیشم ولی این یکی دیگه شورش رو دراورده بود....متاسفانه تو ایران حق کپی رایت رعایت نمیشه و کاری هم از دست ما برنمیاد ....چند تا دوست وبلاگ نویس دارم که خارج از ایران زندگی میکنند و دست به قلم خوبی دارند ...ملت منتظر هستند تا اینها یه جمله بنویسن ...سریع شروع به کپی میکنند وبه نام خودشون منتشر میکنند .....

سلام
به لطف خدا و دوستان خوبم
آره.منم متاسفم.کاش یکی بود که جلو اینا رو بگیره....
اما ...

رضا یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 15:42

درود بر تو.......من واقعا متاسفم که به خاطر از حمایت از من به شما توهین شد ....اینجور ادم ها فکر میکنند با فحش دادن کار ها درست میشه ....کسی که فحش میده هیچ کاری از دستش بر نمیاد وفقط میخاد با توهین کردن به دیگران ...اون پوچی درونی خودش رو جبران کنه ....شما اگه یه نگاهی به وبلاگش بندازین ....شخصیت پست و فرومایه اش رو درک میکنید ....من از حرف هاش ناراحت نمیشم چون همیشه تو هر جایی یه ادم خل و چل پیدا میشه ......تو یه جامعه باید همه جور ادم باشه ...این ادم هم از نوع ادم های عقده ای هست که بی عرضه گی هاش رو میخواد با فحش دادن درست کنه ....تو هم برات مهم نباشه ...واسه من که عددی نیست .....در پایان هم باز براش دعا میکنم تا پروردگار شفای عاجلش بده

سلام
اصلا مهم نبود.ولی خوشحالم که حالش گرفته شده.
شما هم خودتونو ناراحت نکنید

کیانی یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 21:04 http://mahdipor.blogpars.com

خوشا شیرازو وضع بی مثالش
خداوندا نگهدار از زوالش
سلام عزیز بزرگوار -عکسای قدیمی فو ق العاده بود -پایدار باشید.

محسن سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 13:01 http://mohsenafrough.blogsky.com

به نام خدا
شما هم اگه خواستید می تونید منو لینک کنید.
اگه ممکنه کمی از بیوگرافیتون بگید.
اهل کجا هستید؟
من زیاد کاری به وبلاگهای دیگران ندارم. خوشحال شدم.
موفق باشید.

دریا سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 14:19 http://www.daryaa.blogsky.com

سلام
وااااااااااااااااااااااااای جای منم خالی کن
خیلی دوست دارم به حافظیه برم ولی هنوز سعادت نیافتم.
سبز باشی

اهورا چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 22:46 http://a11.blogfa.com

سلام تلاله خانم

شما شیرازی هستین؟؟ ایا

این عکس هوایی خیلی قشنگه؟ بزرگشو نداری؟

خوشحالم با وبت اشنا شدم

انگار باید دوباره بیام

موفق باشید

محسن پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 http://mohsenafrough.blogsky.com

راستی ۲۰ مهر گذشته ها!!!!
شاید منظورت سال آینده است. در پناه خدا باشید

دریا جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 22:47 http://www.daryaa.blogsky.com


بس که دیوار دلم کوتاه است...هر که از کوچه تنهایی ما میگذرد...به هوای هوسی هم که شده...سرکی می کشد ومی گذرد...


سلام.
بروز کردم و منتظر حضور گرمتان هستم.
سبز باشی.

فاطمه جعفری شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 13:57 http://kaalbod.bloghaa.com

خصوصا جای کی ؟!شیطون شدی ها
سلام . خوبی خانومی ؟دیر سر زدن هامو به حساب کوتاهی نذاری ها به خدا گرفتارم . الانم کامپیوترم ذغالیه خیلی سخت تره . تا چن وقت دیگه که حل شه بهتر می شم .
میان عاشق و معشوق هیچ حایل نیست
تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز

یادش گرامی . همیشه زنده است به قول خودش
هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
ثبت است در جریده ی عالم دوام ما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.