«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

سفرنامه

سلام به همه دوستای گلم

از اینکه این مدت طولانی ازتون دور بودم عذر خواهی می کنم...باور کنید دلم واسه تک تک شما تنگ شده بود... اما سفر خوبی بود ...خوب وفراموش نشدنی...دلنشین... که شیرینی  هر لحظه اش منو به خودم و زندگیم امیدوار میکنه...در عین زیبایی وشادی ...هنوز برایم باورنکردنیه ... انگار یه خواب بود ...خوابی شیرین که هر کسی هم جای من بود دلش می خواست خودشو الکی الکی بزنه به خواب... یه خواب رویایی وشیرین ...

هشت روز مثل باد گذشت ...ومن برگشتم ...خاطرات اون روزا ...توی صندقچه قلبم پنهان شد...وشاید یه روز همین جا به همتون گفتم  که این سفر چرا شیرین به دلم نشست...

از خدا خیلی چیزا رو خواستم ...ازش خواهش کردم ...تمنا کردم ...نمی دو نم چقدر به حرفام گوش داد اما من که آروم شدم...نه گریه می کردم ...نه بی خیال بودم ... فقط قلبم توی سینه می تپید...حس می کردم در برابر کسی هستم که تمام ناگفته ها رو می دونه...نمی دونستم چی باید بگم...همه چیز یادم رفته بود...حرفایی رو که بارها تمرین کرده بودم بگم...حرفایی که آخر هر نمازی بهش می گفتم...همه رو فراموش کرده بودم...وقتی بدونی همه اون چیزایی رو که می خوای بگی ...میدونه وتکراریه ...

اصلا خجالت میکشیدم بگم...

اما از یاد شما غافل نبودم ...اصلا...کلی واستون دعا کردم...واسه ...

رود پدر خوب و عزیزم ...

ساقی جیغ که یه دنیا مهربونیه...

دریای خروشانم..

.الهام گلم...

شهره خانم ودوستاش....

فرزاد عزیز ...

غریبه آشنا...

آقا مهدی گل...

داداشی  ...

ممد اهوازی..

دینا عزیزم...

تبسم خودم...

مریم خانم گل...

فاطمه جعفری عزیز...

آقا رضا تهرانی...

آقای زمانی...

آقای مهدی پور...

دعا کردم ...که به آرزو هاتون برسید اون جوری که دوست دارید زندگی کنید...

واما...واما... از بند پ هم استفاده کردم و خصوصی  هم دعا کردم...

واسه دو نفری که میزبان بودن... و الحق والانصاف که خوب مهمان نوازی کردن...و اگه این سعادت رو نداشتن خدا مثل من پرت شون می کرد یه شهری غیر از مشهد...

همین جا بهشون میگم خوش به حالتون... 

چون هر وقت دلتون از زمین وزمان بگیره ...

اگه هیچ کسی محرم دلتون نباشه... 

اما یه بزرگوار اونجا هست که دلتون رو آروم کنه...

خصوصی دعا کردم  واسه...

نفیر سیمرغ گلم  و وحید سرباز عزیزم... امید دارم خدا کمکتون کنه که اون جور که دوست دارین زندگی کنید...شهر قشنگی داشتید...من از همین راه دور دعوتتون می کنم...

به شیراز اومدین خبر بدین سر در شهرمون رو آذین ببندم...

همتون رو دوست دارم اندازه همه زیبایی های خدا

تلاله

نظرات 15 + ارسال نظر
سلام تلاله خوب سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 20:39 http://rod.blogfa.com

خوش آمدی و سفر بخیر - بخاطر همه چیز ممنون و سپاسگزار و خوشحالیم از خوشحالیت .

دریا چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 00:12 http://www.daryaa.blogsky.com

دچار یعنی عاشق... و فکر کن که چه تنهاست ماهی کوچک که دچار آبی بیکران دریا باشد...

سلام دوست خوبم

آپ هستم و منتظر حضور پرمهرتان.

سبز باشی

سیامک سالکی چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:13 http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام، خوبی؟
سفرا بی خطر، انشاالله دعاهات مقبول درگاه حق قرار بگیره و به هر چیزی که میخوای برسی.
هر وقت اسم مشهد میاد دلم میگیره و احساس غریبی بهم دست میده، آخه من تو مشهد بزرگ شدم و بیست سال از عمرمو اونجا زندگی کردم اما الان چهار ساله که دیگه ساکن کرجم و... بی خیال اصلا.
امیدوارم همیشه خوب و خوش و سرحال و سلامت باشی.
حافظیه رفتی از طرف من مزار اون بزرگ مردو ببوس و یه فاتحه بخون.
فعلا.
موفق باشی.

وحید سرباز چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:46

سلام تلاله ی گل
بابا خوش اومدی .
نه چی میگم
رفتی که
به سلامت همشه در سلامت کامل باشی و سرما نخوری و نخوری سرما و ...
شا باشی عزیزم
ممنونم بات اون نوشته ی اخرت
نفیرم دیدی ؟!

سلام
مرسی...دوست داشتم هم تو هم نفیرو ببینم...رفتم بلند ترین جای مشهد صداتون کردم که کجایید ؟؟؟اما جوابی نشنیدم.
مشتاق دیدارتون بودم اما بی سعادتیم دیگه ...چه میشه کرد...

ساقی جیغ جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 http://aroomjighbezan.blogsky.com

رسیدن به خیر تلاله جان
چه خوب که بهت انقدر خوش گذشته
ممنون که مارو هم یاد کردی
امیدوارم به هر چی میخوای برسی
همیشه شاد باشی گلم

سلام همسایه های 5 شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 20:30 http://rezatehranii5.blogsky.com

سلام.با شعری جدید منتظر نقد و نظر شما هستم.
با احترام:
رضا یوسف زاده تهرانی

سلام خانم یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 17:22

سلامتان را به فاطمه رساندم.

سلام
ممنون

دریا چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 22:06 http://www.daryaa.blogsky.com

یا رب ز شراب عشق سرمستم کن
در عشق خودت نیست کن و هستم کن
از هرچه ز عشق خود تهی دستم کن
یکباره بهبند عشق پابستم کن...

سلام
با اجازه تون وبم رو بروز کردم
با نظرات خود همراهیم کنید
سبز باشی

فاطمه جعفری پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 00:00 http://hametanhaan.ir

سلام تلاله ی عزیزم . امیدوارم حالت خوب باشه . چقد خوشحالم که اومدی و سفر خوبی داشتی . سفرنامه بنویس یالله منتظرم .
مرسی که به فکرم بودی . ممنونم از مهربونیت گلم

الهام جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 18:21 http://shamevojood.blogsky.com/

سلام خانمییییییییییییییییییییییییییییییییی
خوش سفر باشی و همیشه در سفر باشی خانمی
دلمون برات تنگ شده کم پیدا شدی.
موفق باشی
التماس دعا
یاااااااااااااااااااااااااااا علی

رضا یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 http://rezaferanki.blogsky.com/

درود بر تو ........لینک شما رو با نام وصال در وبلاگم گذاشتم ......من رو میتونید با نام حرف دل لینک کنید .......از اینکه اومدی ونظر دادی ممنونم ......باز هم بیا خوشحال میشم

نیلوفر یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 http://everything2.blogsky.com

ممنون که بهم سر زدی خانوم. من نیلوفرم خببببببببب. به همون اسم نیلوفر لینکم کن عزیزم. هر وقت آژ کردی خبرم کن.

[ بدون نام ] یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 20:17

[ بدون نام ] یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 20:52 http://www.daryaa.blogsky.com

ای خدا این وصل را هجران مکن
سر خوشان عشق را نالان مکن
باغ جان را تازه و سر سبز دار
قصد این متان و این بستان مکن...


سبز باشی



در یا جونم می باید اول تر جمه کنم بعد تشکر.مرسی خانمم

نفیرسیمرغ چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 18:23 http://nafiresimorgh.blogfa.com/

سلام
وای...
این پست مال ۱۰ شهریوره و من الان می بینمش؟
شرمنده ام!
تلاله عزیز ...وقتی فهمیدم اومدی مشهد اینقده دلم خواست یه جا ببینمت.اما انگار به اینترنت دسترسی نداشتی.من هم که دیگه نشونی ازت نداشتم.ایشاالله دفعه بعدی که امید بخدا خیلی زود خواهد بود می بینمت.
ممنونم از اینهمه لطفت عزیز امروزی...
اون بلند ترین نقطه شهرمون که گفتی کجا بود اونوقت؟
آخه واسه هرکسی فرق می کنه!!؟؟؟!!
خوشحالم که شهرمون و دوست داری...البته مگه می شه جایی امام رضا باشه و کسی دوسش نداشته باشه؟
فدای مهربونیت عزیز
مرسی
به امید دیدار

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.