«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

کادوی تولد

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

می نویسم امشب ای آوای دل

تا تو را ای بی نشان یادت کنم        

دوست دارم با نوشتن از تو باز  

در خیالاتِ خودم شادت کنم

  

ای  تو ! ای یاور دیرین ِ من!

ایکه هستی ، بوده ای اندر نهان

می نوسیم از شما یار ِ قدیم

مهدی ِ خوب و عزیز و مهربان   

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com  

من از تبلور شبنم می آیم
در سکوت دریا می خوانم
 سرود ماندن را
 و در هم می شکنم هبوط آدم را
 من از واژه ی غریب غربت
نگاه
آِنای خود را می دزدم
 و غریبان زمان را
 به قصد آشنایی با فردا
 می پذیرم
 و گل واژه های صفا را
 از سرند دوستی
 با دو دست لغزان
 همچون گهواره ی کودکان به لرزه می گیرم
 و باب سرودن را می گشایم
من در نیایش صبحگاهی
سلام عشق را پاسخ  

میدهم
 و می خوانم سرود ماندن را
 در اذان صبح
 درود ستاره را با سحر حس می کنم
 و سلام سحر را همچون گوشواری بر گوش خورشید می بینم
 من از باد نمی گریزم
 و از توفان نمی هراسم
مگر نه این که هر دو مظهر طبیعت اند ... ؟
باران ، شستشو گر آلام من است
 و طراوت بعد از آن در کوهستان
 سرود زندگی ام
 پس می خوانم سرود ماندن را
 من از نسیم حظ می برم
 و بر کجاوه ی صبا می نشینم
 من در غروب به دنیا آمدم
و در فلق بار سفر خواهم بست

 بهاربیست                   www.bahar20.sub.irبهاربیست                   www.bahar20.sub.irبهاربیست                   www.bahar20.sub.irبهاربیست                   www.bahar20.sub.irبهاربیست                   www.bahar20.sub.irبهاربیست                   www.bahar20.sub.ir

فردا بهترین روز زندگیمه چرا که تولد کسیه که من اندازه تمام دنیا ...نه کمه... 

اندازه همه ستاره ها نه ....بازم کمه ...نمی دونم چقدر؟؟؟؟ 

 اما خیلی زیاد دوستش دارم 

این روز زیبا رو به تموم مردم دنیا تبریک میگم  

 

  بهاربیست                   www.bahar-20.com

تولدت مبارک داداش مهربونم 

 

 

دو ماهه دارم فکر میکنم براش چی بگیرم هنوز به نتیجه نرسیدم 

آخه واسه مردا هیچی نمی شه انتخاب کرد 

اول فکر کردم چون ماهیگیری دوست داره براش یه قلاب ماهی گیری بخرم  

ولی آخه توی این خشکسالی !!! 

بهاربیست                   www.bahar-20.com 

بعد فکر کردم پارچه براش بگیرم دیدم تو کمدش ۱۰ تا کت شلوار داره 

بی خیال شدم 

 

در هر حال موندم چه کار کنم  

 تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه جعفری شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 18:33 http://hametanhaan.ir

سلام . خوبی آیا؟
آخی نازززززززززززززززززززززی . امیدوارم که صد سال زنده باشه و خدا تو رو برای اون و اون رو برای تو نگه داره .

هر آن کو را که در خاطر ز عشق دلبری باریست
سپندی گو بر آتش نه که دارد روزگاری خوش

تبسم شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 20:51

سلام خوشحالم از این که مطالب شاد رو تو وبت گذاشتی

سلام یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 00:48 http://rod.blogfa.com

سلام مهدی آقا - تولدتون رو تبریک میگم قدر خانم معلم نمونه رو بدونین و پای هم پیر بشین -دوستتون دارم - پدر بزرگ

وحید سرباز یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:44

سلام ابجی جون
امیدوارم همیشه در کنار مهدی جون ...داداش گلت شاد باشیو شااااااااااد
همین
براش هیچی نمیخواد بخری
همین که بهش بگی و یه بوسه از پیشونیش بگیری یه دنیا ارزش داره داداشی
حق نگهدارت

بازم سلام یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 15:43 http://rod.blogfa.com

سلام مطلبتان را خواندم و یه کوجولو غمگین شدم -میگویند در شادیها و در غمها یاد خدا را فراموش نکنید و پیشنهادم به شما همین است .شاد باشید

شهره خانم گل یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 17:32 http://www.manbegoo.blogfa.com

سلام تلاله جونم عزیزم منم تولد داداشتو بهش تبریک میگم آرزوی تندرستی و سلامتی و هر چی آرزوی خوبه رو براش دارم و بهش تبریک میگم خواهر گلی مثل تو داره تولدت مبارک آقا مهدی...موفق باشی گلم راستی به نظرم یک قاب عکس براش بگیر که همیشه توی اتاقش باشه و یک شعر زیبا واسش بنویس به همراه یک شاخه گل
خدا نگه دار

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.