«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

تبریک سال ۸۸

 

 

سال نو بر همه شما مبارک  

 

 

 

بهار ۸۸ با تمام زیبایی هاش مبارک  

 آمار سخت آخر ۸۷ رفت به درک... 

مبارک باشه دوستان خوبم

نظرات 6 + ارسال نظر
وصال یار(غریبه آشنا) پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 00:57 http://vesaleyar.royablog.ir/

سلام
سال نو مبارک
آوای خوش هزار تقدیم تو باد
سرسبزترین بهار تقدیم تو باد

انگار شما هنوز فکر می کنید سال ۸۷ سال بدی بوده؟
ولی نبوده ها....
ایشالله سال ۸۸ سال خوب و پر برکت و زیبایی باشه برای شما
سالی پر از بوی خدا داشته باشید

خوشحال میشم به وصال یار سر بزنید
در پناه امامزمان

سلام شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:57

منم به شما تبریک میگم - سال خوبی داشته باشید

گم شده پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 13:10 http://shonam.iranblog.com

سلام
27 سال پیش مردانی بر بلندای قله ای جا ماندند و تا به امروز به شهر بازنگشته اند .
مردانی بر بلندای شنام !
مدیریت شنام آماده تبادل لینک با شماست .

وحید سرباز شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 22:18

سلام تلاله ی عزیز
به خدا من بی وفا نیستم
یه کم....
ولی به بزرگی خودت ببخش عزیزم

داداشی شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 22:32 http://gulay.blogfa.ir

سلام داداشی
خسته نباشی
راستش خیلی خیلی شرمندم!!
اصلا فرصتش گیر نمیومد تا اینترنت بیام و سلامی عرض کنم
عید شمام مبارک البته درسته دیره ولی هیچ وقت واسه تازه شدن دیر نیست
راجب اینکه ژرسیدی من کدوممم تو عکس : اون سوشرت سفیده سمت راست
بغل نوشته ی گولای --
منتظرتم --
راستی راجب سفر هم واست میگم فعلا بای

داداشی یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 21:56 http://www.gulay.blogfa.ir

سلام داداشی
واقعا تحسین برانگیزه ، شیوایی قلم ، واقعا با خوندن کامنت هزززززز کردم!
داداشی بنظر تو دخترای این زمونه تو تریپ ساده به آدم نیگا میکنن و یا بهتر بگم
پسرا به دخترایی که تو تریپ ساده هستن محل میذارن ؟!
ولی من که چشم آب نمیخوره تو قرن 21 یه دختر آک پیداشه !
چن تا پ و ن :
دخترای امروزی اعتیاد به دوست پسر شدن!
با این قطع رابطه کنن با اون رفاقت میکنن!
دخترای امروز توشون پوچه (!!)
و پسرای امروز هم بیشترشون دنبال ((((( سانسور )))) دختران !!!!
البته تقصیری هم ندارن !! راستی چرا آپ نمیکنی؟؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.