«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

تسلی

 ما آدما وقتی دیگران دلگیرن وغمگین ؛ اونقدر باحرفامون دل بیقرارشو ن تسلی میدیم که دیگه اون غم شاید اونقدر ها توی دلش پر رنگ نباشه... این حرف مصداق خودمه... 

وقتی دوستام از همه دنیا خسته میشن؛ بهشون امید میدم ...امید به اینکه هنوز زندگی جریان داره وتا وقتی می دونن که چشمانی هست که به خاطر رنجشون بارانیه زندگی هم ارزش رنج کشیدن داره... 

اما حالا که خودم از همه چیز؛از حافظ ؛ از درختان ؛سبزه ها ؛گلها ؛مردم و بالاخره از خودم دلگیرم 

هیچ کس و هیچ چیز نمی تونه تسکینی باشه واسه قلبم.... حتی محبت چشمها هم قلبم رو آرامش نمی ده... 

 

خسته ام از مردمی که نامشان عروسکی است 

مردمی که لحن پر کلامشان عروسکی است 

 بی تفاوت از کنار گل عبور میکنند

حتم دارم ایل ما مشامشان عروسکی است

من به نام آینه قسم نمی خورم ولی  

چهره های روشن تمامشان عروسکی است

نظرات 3 + ارسال نظر
لیندا چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:16 http://maedeh.blogsky.com

چرا من تمام وبلاگهایی که امشب می رم مذهبی هستن؟
من هم خسته ام
اما نه از این چیزهایی که تو از آن خسته ای

سلام
مذهبی هستن چرا که ایام شهادت بزرگمردی است که ما همه عاشق او هستیم
ممنون که به من سر زدی خوشحال میشم باهم ارتباط داشته باشیم
موفق باشید

دینا پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:27

سلام منم مثل شماشده ام
خسته ام ازبی وفاییها وازسمی شدن
خسته ازمجنون وازلیلی شدن
خسته ام ازعشق ورزیدن به عشق
خسته ازجورجدایی وتمنایی شدن
خسته ام ازصورت زشت نگاه آدمی
خسته ازنفس سیاه مردم ازخالی شدن

محمد شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:23

سلام.
متشکرم که کارهایم را خواندهای.خیلی عذر میخوام که جوابت را دیر میدم.
این روش برای همه خواسته ها جواب میده.خیلی تعجب می کنم که شما میگی نتیجه عکس گرفتی.اگر به اندازه کافی به رسیدن به خواسته ات مطمین باشی و خواسته ات را از ته دل و تمام وجود بخواهیُ شک نکن که به آن می رسی.شک را کنار بگذار.هرچه بخواهی به دست می آوری چون شایسته آن هستی.این را باور کن.
www.raaaz.blogsky.com
www.secrets.blogsky.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.