«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

روزمرگی

کنار محل کارم یه ساختمون نیمه کاره هست که کارگراش هر روز و هر روز کار میکنن. از زمانِ گود برداری تا الان که فک کنم 2طبقه زیرزمین و همکف و الان تجاری اولش رو دارن میسازن شاهد تلاش این کارگرا بودم. بدون هیچ حفاظی کار میکنن و من حس میکنم اینا شب رو تا صبح هم استراحت کنن باز خستگی به تنشون میمونه . خیلی ناراحت میشم از اینکه این جوونا رو میبینم . خب خوبه که فعالن و اهل کار ...اما بعضی وقتا فک میکنم تبعیض از کجا تا به کجا !!!

اینا چند سال دیگه که پا به سنِ 35 سال بگذارند همه دردی دارن ...درد پا و کمر و دست ...تازه اگه بخت برنگرده و از اون بالا پرت نشن پایین...

این کارا  تا وقتی جوونی واست کاره ...

هر روز کنار این پنجره تلاش اینا رو نگاه میکنم و کلی فکر از ذهنم میگذره ..برای سلامتیشون دعا میکنم 

خدایا ! عدالتت رو یکسان عطا کن...تمنا دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.