«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

1002

دنیای غریب و کثیفی داریم .نمیدونم چرا آدما به راحتی به خودشون اجازه میدن دلی رو بشکنن !!

آخه چطوری میتونن به راحتی ،ندیده و نشناخته، با این که ادعا دارن، نجابت کسی رو زیر سوال ببرن!!!

در این مدتی که از خدا عمر گرفتم فقط یکبار اشتباه کردم اینم 1ماه پیش بود که تا حالا روزی هزار بار از خدا خواستم منو ببخشه ...خجالت میکشم به آسمون نگاه کنم ...خجالت میکشم وقتی نماز میخونم 

دیروز سر سجاده بودم که کیانا دختر داداش اومد و تو بغلم نشست...موهاش رو نوازش کردم و بوسیدمش و گفتم : عمه جون تو دلت پاکه برای عمه گلی دعا میکنی ؟؟

گفت آره 

گفتم پس بخدا بگو خدایا هرکسی که میخواد نجابت و پاکی عمه تلا رو زیر سوال ببره خودت با پشت دست محکم بکوب تو دهنش ...

کیانا با اون صورت ملوسش و سادگی بچه گونه ش خندید و گفت : عمه جون من  دعا میکنم ...تازه ،من از خدا بزرگترم؛ خودم با مشت و لگد میزنمشون...



این وروجکِ داداش اون لحظه دلتنگی منو یه دل سیر خندوند...

قربونش برم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.