«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

جدال

به دلم تو دهنی زدم که هی نیاد و بگه این رو میخوام و اون رو میخوام...

اصلا چه معنی داره دلِ آدم هی ناز کنه و خودش رو لوس!!!

اصلا چه معنی داره دلِ آدم هی حرف بزنه و حرف بزنه و حرف بزنه !!!

اصلا چه معنی داره دل آدم دلش بی هوا برای بودن و داشتن تو تنگ بشه!!! 

اصلا چه معنی داره دل ِ آدم تو دلش به تو بگه بی انصاف دلم برات تنگ میشه!!!

معنی نداره...نگران نباش عزیزم ...ادبش میکنم  



تلخ نوشت:

به قول یه دوست ،لعنت به حس هایی که هستن ولی باید به اجبار ندیدشون گرفت که پیشرفت نکنن و نخوان از بین برن...

می فهمین که؟!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.