«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

روزمرگی

عاشقم عاشق بچه هایی که در پشت چهره غبار آلودشون یه عالمه حرف تو چشماشونه...

عاشق اون پسرکم که با یه وزنه کنار پارک بازی بچه ها نگاهش به پای رهگذراست.هم درس می خونه هم کار میکنه هم بازی بچه ها رو نگاه میکنه...با خنده بچه ها می خنده...اما بازی کردن براش ممنوع...

به مریم گفتم بیا وزن بشیم...رفتم روی وزنه....

سر چهارراه پسرک فال فروش با یه مرغ عشق....به مریم گفتم  چشمامون رو ببندیم و نیت کنیم....   ((گفتم غم تو دارم   گفتا غمت سرآید))

پایین تر دخترک  آدامس فروش!!! به مریم گفتم آدامس که می خوری؟؟؟ ومن عاشقانه چشمهای بی انگیزه اش را نظر گذراندم...وای  که چقدر زیبا بود...دلم ریخت  چون غم داشت...

و جلو تر دخترک گل فروش ...پای برهنه...در ازدحام ماشین ها .. نگاه هرزه مردان بی بند و بار....

 

خدایا پس عدالت کجاست؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
گندم جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 17:15

سلام دوست عزیز.قشنگ مینویسید.من تازه وب زدم میخواستم یه لطفى کنید راهنماییم کنید.البته اگه امکانش هست.چه جورى ادامه مطلب در یک صفحه جداگانه باز شه؟و اینکه اگه بخوام کل پس زمینه متنم رنگى شه چیکار کنم؟

سلام دوست من
خب حداقل آدرسی ...چیزی میگذاشتی که برات توضیح بدم . باید بدونم از کدوم سرویس استفاده میکنی اگر بلاگ اسکای باشه در صفحه مدیریت یادداشت جدید رو که باز میکنی سمت راست کنار منوهای تنظیمات یادداشتتون یه " ادامه مطلب " وجود داره ...روی آن کلیک کن یه صفحه جدید برات باز میشه
پس زمینه هم که روی همون منو تنظیماتش هست که مثل تنظیمات ورد میمونه .کار کنی راحته و زود یاد میگیری .
آدرست رو بگذار تا وبلاگت رو ببینم دوست من ..
مانا باشید.

گندم جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:49 http://www.medbeheshti92.blogsky.com

گویا فراموش کردم!راستش من ادامه مطلب رو زدم اما فقط یه خط پایین مطلب اولى اومد دیگه پیج جدیدى باز نشد که!خیلى ممنونم.منتظر حضورتون هستم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.