«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

برای تو ...

نه پرنده هستم، نه آزاد
انسانی‌ بازگشته
سرخورده از راه‌های دور
عاشقی، با حواسی مغشوش
که اگر جنون قلبش را نلرزاند
ویرانِ شبگردی روحِ متلاطمی می‌‌شود
که خودش را گم می‌‌کند
تا به خانه ای نرسد که جایِ تو در آن خالیست
و تمامِ اینها یعنی‌ اسارت
یعنی‌ گمنامِ کوچه‌های معشوقی باشی‌، برای تو کم حوصله‌
یعنی‌ تحملِ غم انگیز نگاهی‌
که دیوارت را کوتاهتر از دیوارِ هر سایه‌ای می‌‌بیند
آه محبوبِ بی‌ رحمِ من !!!
کسی‌ تو را دوست دارد
که شعر را برای از تو گفتن دوست دارد
و گل را برای از تو گفتن
و آبی آسمان را برای از تو گفتن
کسی‌ که وام‌دارِ تمامِ خواب‌های نرفته است
تا خیالِ سرزده ی تو را
با وسواسِ یک عاشق دیوانه
به خلوتِ روزگارش ببافد
و کاش می‌‌شد بفهمی
چه دردناک است
نبردِ پر حقارتِ قلبی اسیر با میلِ بی‌ وقفه ی این تن‌ِ خسته به پرواز
نظرات 3 + ارسال نظر
مهشید شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:49 http://www.luxfa.ir

برام جالبه

مسیح سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:39

slm
ye sar bezan b ma

be chashm

آوای حرکت چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:16 http://freenotion.blogsky.com

نشانم ده صراط روشنم را
خودم را، باورم را، بودنم را
خداوندا من از نسل خلیلم
به قربانگاه می آرم «منم» را...
سلام
عیدتون مبارک

مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.